تشكيل موسسات حفظ مفهومي كاربردي در چندين نقطه استان تهران
حفظ مفهومي كاربردي قرآن كريم
تربيت مربي حفظ مفهومي كاربردي قرآن كريم

با هدف ترويج حفظ مفهومي كاربردي قرآن كريم ، چندين موسسه قرآني با اين رويكرد تاسيس و راه اندازي مي گردد.

حسين همتي مدير عامل موسسه حفظ مفهومي كاربردي قرآن كريم با اعلام اين خبر افزود: بزودي با توكل به خدا در چند نقطه از شهر تهران و شهرستانهاي اطراف موسساتي شروع بكار خواهند نمود كه رويكرد اصلي در آنها آموزش مفاهيم قرآني و مهارتهاي زندگي قرآني به اقشار جامعه است.

وي افزود: در سالهاي اخير توجه ويژه اي به مفاهيم قرائت و حفظ شده است كه به نوبه خود فعاليت درخور توجهي است ليكن توجه به مفاهيم قرآن و تدبر در آيات نوراني كلام وحي كمتر مورد توجه و امعان نظر قرار گرفته است كه اميدواريم با تشكيل اين موسسات اين هدف محقق گردد.

وي در پاسخ به سوالي در رابطه با مكان اين موسسات گفت: در حال رايزني با افراد مختلف و مساجد و حسينيه ها هستيم و تا پايان فروردين ماه مكان يابي ان شاء الله به اتمام خواهد رسيد.

همتي گفت: خيرين قرآني كه تمايل به مشاركت در اين امر الهي هستند مي توانند با در اختيار قرار دادن منزل و يا حسينيه و يا كمك هاي نقدي و غير نقدي با اين موسسه همكاري نمايند.

وي افزود: از دستگاههاي دولتي نيز دعوت مي كنم تا با مطالعه طرح هاي مد نظر با اين موسسه همكاري نمايند.

همتي در پاسخ به اين پرسش كه آيا در اين موسسات دوره هاي روخواني و حفظ برگزار نخواهد شد گفت: اين دوره ها كه دوره هاي پايه و كليدي است ولي تمام موسسه وقف اين دوره ها نمي شود. ما پژوهشگري در قرآن، تدبر در قرآن و علوم و معارف قرآني را نيز در كنار ساير دوره ها برگزار خواهيم نمود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام خيلي خوش آمديد من در اين وبلاگ قصد دارم تدريس هاي روزانه خودم در زمينه تدريس قرآن به مربيان و معلمان را قرار دهم اميدوارم مفيد باشد. لطف كنيد و نظرات خود را براي من ارسال نماييد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حفظ مفهومي كاربردي قرآن كريم و آدرس quran12.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 80
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 244
بازدید کل : 85539
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->