حفظ مفهومي كاربردي قرآن كريم
تربيت مربي حفظ مفهومي كاربردي قرآن كريم

حسين همتی تأكيد كرد:
فقدان متخصص قرآنی از مشكلات آموزش و پرورش است

گروه خبرنگاران افتخاری / الهام بلالی: مدرس و ممتحن دوره‌های تربيت مربی و معلم قرآن كريم، 22 مهرماه، گفت: آموزش و پرورش از نبود متخصص قرآنی و ساختار مناسب رنج می‌برد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، حسين همتی، مدرس و ممتحن دوره‌های تربيت مربی و معلم قرآن كريم، 22 مهرماه، گفت: آموزش و پرورش از نبود متخصص قرآنی و ساختار مناسب رنج می‌برد.

وی افزود: متأسفانه مسئولان آموزش و پرورش كارهايی را به صورت تبليغی و ظاهری شروع می‌كنند بدون توجه به زمينه‌ها و پيش‌نيازهای كارها و اين می‌تواند لطمات جبران ناپذيری را بر پيكره حركت قرآنی كشور وارد آورد.

اين مدرس قرآن اظهار كرد: تا زمانی كه نيروهای زبده و صاحب صلاحيت به تعداد در آموزش و پرورش وجود ندارد نمی‌توان طرح بزرگی چون «طرح نور» را كه با دين و اعتقادات كودكان سرو كار دارد اجرا كرد.

وی با اشاره به استفاده از معلمان مازاد ساير درس‌ها برای درس قرآن، خاطرنشان كرد: متأسفانه هر ساله شاهديم مربيان و معلمانی كه آموزش‌های لازم را برای تدريس متناسب نديده‌اند در مدارس استفاده می‌شوند ولی مربيان و معلمانی كه توسط ارگان‌های ديگر آموزش‌های تخصصی را ديده‌اند با تنگ‌نظری مورد استفاده قرار نمی‌گيرند.

 

گروه خبرنگاران افتخاری / الهام بلالی: ممتحن و مدرس دوره‌های تربيت معلم پيش‌دبستانی اليگودرز و خرم‌آباد با ارزيابی بسيار خوب از برگزاری اين دور‌ه‌ها، شركت‌كنندگان در آن را كم‌نظير دانست و گفت:استعدادهای بی‌نظيری در زمينه شعر و قصه‌های قرآنی در استان لرستان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، حسين همتی، ممتحن و مدرس دوره‌های تربيت معلم پيش‌دبستانی اليگودرز و خرم‌آباد با ارزيابی بسيار خوب از برگزاری اين دوره‌ها، شركت‌كنندگان در آن را كم‌نظير دانست.

مؤلف كتاب‌های قرآن پيش‌دبستانی سازمان دارالقرآن الكريم كشور با اعلام اين مطلب گفت: دوره‌های مختلفی در كشور برای تربيت نيروی متخصص تشكيل می‌شود كه يكی از اين دوره‌ها دوره‌های تربيت معلم پيش‌دبستانی است كه هم‌اكنون اين دوره‌ها در شهرهای خرم‌آباد و اليگودرز در حال برگزاری است.

وی افزود: شركت‌كنندگان در اين دوره‌ها بسيار فعال و توانمند هستند و استعدادهای بسياری در اين دو شهر در بحث پيش‌دبستانی وجود دارد كه در صورت شناسايی و استفاده می‌تواند بركات زيادی را برای اين شهرها و كشور داشته باشد.

 همتی:
واقعاً می‌توان گفت برخی از آثار با آثار اساتيد شعر و قصه كودك كشور برابری می‌كند و می‌توان با برگزاری دوره‌های تخصصی آن را تقويت كرد

همتی با اعلام اين مطلب كه استعداد در ساير شهرها نيز بسيار زياد است، گفت: البته آنچه مهم است، كشف اين استعدادها و بروز آن است كاری كه من به عنوان مدرس انجام می‌دهم فقط نشان دادن اين استعدادها و توانمندی‌ها به خود افراد است كه می‌تواند مقدمه خوبی برای شكوفايی اين استعدادها باشد.



ادامه مطلب ...
 

گروه خبرنگاران افتخاری / مسئول گروه حفظ خردسالان مؤسسه دارالتحفيظ، 18 مهرماه، گفت: در ترم پائيز، حدود 500 خردسال در اين مركز مشغول فراگيری قرآن هستند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، حسين همتی، مسئول گروه حفظ خردسالان مؤسسه دارالتحفيظ، 18 مهرماه، گفت: در ترم پائيزه اين مؤسسه، در حدود 500 كودك 3 تا 11 سال مشغول فراگيری و آموزش قرآن هستند.

وی افزود: همچنين از ابتدای هفته جاری برای تمامی قرآن‌آموزان گروه خردسال و كودك، جشن هفته كودك در اين مؤسسه درحال برگزاری است.

مسئول گروه حفظ خردسالان مؤسسه دارالتحفيظ عنوان كرد: در اين مراسم قرآن‌آموزان همه كلاس‌ها در سالن اصلی مؤسسه جمع شده و يكی از مربيان در رابطه با سن كودكی صحبت كرده و با دعا برای سلامتی و فرج امام زمان(ع) و همه كودكان بيمار و نيازمند به هر يك از كودكان جوايزی اعطا می‌شود.

درباره وبلاگ

سلام خيلي خوش آمديد من در اين وبلاگ قصد دارم تدريس هاي روزانه خودم در زمينه تدريس قرآن به مربيان و معلمان را قرار دهم اميدوارم مفيد باشد. لطف كنيد و نظرات خود را براي من ارسال نماييد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حفظ مفهومي كاربردي قرآن كريم و آدرس quran12.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 269
بازدید کل : 85301
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->